ADMIN: STOP RE: OT Zacina nam prituhovat

gatilo gatilo@centrum.cz
Čtvrtek Únor 4 16:28:29 CET 2010

 4.2.2010, 16:21:14

Proboha, vzdyt primo 3. veta odkazovaneho clanku rika
 "Kdo bez platného povolení vyveze zboží nebo technologie dvojího
 užití, ..."
Takze doma lidne muzete mit dokonce i tu bezesvou trubku. A pokud mate
starsi rozvod plynu, tak ji urcite mate. Ale nesmite ji vyvez.
Zajimave to muze byt v pripade ze pojedete "na montaz" do ruska a vase
prirucni bedna s naradim bude obsahovat brusku.
A nebo prodavate do zahranici nejake elektronicke zarizeni. Treba
drivery pro krokove motory.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz