Objekt do 3D

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Čtvrtek Únor 4 16:05:09 CET 2010

Jasne, to co chtel tazatel to neni, hodil jsem to sem spis pro zajimavost.
Ale IMHO v podstate 3D model vytvari, ale vzhledem k podkladum nejde asi
ocekavat ze bude kdovijak dokonaly, v nekterych clancich ktere o tomto
jejich projektu vysly byly nejake i videt. Kazdopadne vysledny vizualni
vystup pojali jinak, ale kdyby na to prislo tak ze zpracovanych dat by
skutecny 3D model pouzitelny v nejakem softu vygenerovat sel, ovsem vzhledem
ke "kvalite" podkladu by asi byl dost tragicky. Neco malo o pouzitych
technologiich je treba na wiki:
http://en.wikipedia.org/wiki/Photosynth

Dusan Dolezal