OT Zacina nam prituhovat

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Čtvrtek Únor 4 15:05:25 CET 2010

> Dobrý den všem,
>
> tohle už není jen pomalé přitahování škoubů, ani odkrajování koleček salámu:
> http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2010013104
> aneb kriminál třeba za neevidovanou trubku od vejfuku..
>
> PH

Zdravím,
  no četl jsem to, ale chybí mi základní znalost - co je to prosím pěkně ta
"technologie dvojího užití" ?
  Jako že nožem mohu
    1) krájet salám
    2) zapíchnout člověka ?
  Ale to pak je přece T.D.U. prakticky cokoliv - sirkou mohu
    1) podpálit táborák
    2) podpálit školu
  atd. atd...
  Nebo mi někde něco uniká ? Je trubka od výfuku nějakou výjimkou z výše
uvedeného ? A co se s ní dá ještě dělat ? Přetáhnout někoho přes hlavu ?
Ale to jde přece i francouzským klíčem, a ten mám v základní výbavě u auta :-).
Chápal bych to u jaderného materiálu, o kterém se tam zmiňují, ale GPS,
vysílačka, radar... to mi přijde skoro jako ty sirky (alespoň třeba GPS
je dnes v každém lepším mobilu a vysílačku s sebou nosím taky skoro pořád).
A lodní pásmo umí :-).

Zdraví Pavel