Regulator a zdroj, dve zahady

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Čtvrtek Únor 4 11:49:14 CET 2010

Hezke dopoledne,

     badam nad dvema pristroji a nevim:

     Jeden z nich je klasicky fazovy regulator vykonu, funguje,
reguluje, ale potiz je v tom, ze "pulzuje" cili jas pripojene zarovky se
meni od nuly do nastaveneho vykonu s periodou cca 1 sekunda. Promerila
jsem co slo a vsechny soucastky vypadaji dobre. Ale zavada trva. Jeste
me napada ze by to mohl byt triak, ale ten zadny vhodny nemam, takze az
jej sezenu, tak zkusim. Napada nekoho, cim by to mohlo byt?

     Druhy pristroj je pocitacovy zdroj ATX. Po pripojeni na sit se
rozebehne pomocny zdroj, ale kdyz dam pokyn ke startu, tak hlavni zdroj
nenabehne. Ani na chvilku. Ridici obvod je SG6105, nasla jsem jeho DS a
badala dale. Je napajeny, napeti na vstupu ON se meni jak ma (takze
pokyn se tam dostane) nic mene zdroj nenabehne. Podle DS to vypada, ze
by mel normalne nabehnout, ale nenabehne. Prehlizim neco nebo je ten IO
pravdepodobne v haji?

     Predem moc dekuji za postrceni spravnym smerem, protoze ja uz
opravdu nevim. Hlavne ten regulator je zahada (Jezek v kleci hadr...).

Sasa Svobodova