Program na zpracovani GPS

Michal Grunt michal.grunt@vynet.cz
Středa Únor 3 23:33:45 CET 2010

Diky za tipy. Stala v prepoctu necelých 800Kc. Nevim o tom, ze by byly vyrazne levnejsi jiné GPS s pameti (300 hodin) a bluetooth pro prenos dat.

MG

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Michal HW
Sent: Wednesday, February 03, 2010 11:23 PM
To: HW-news
Subject: RE: Program na zpracovani GPS

Programy pro GPS:
- Mapsource od Garminu - zdarma k navigacim do auta a je k tomu i mapa.
- maxpunkte - vyhodnoceni letu
- See you - vyhodnoceni letu
- OziExplorer
- G7TOWIN - export/ import - prevod na ruzne GPSky a SW
- Google Earth - s vyse uvedenych programu si to tam prevest a podivate se na teren kudy jste to jel.
Co ta hracka stala? Jakou ma vyhodu oproti bezne GPSce za par Kc?

Michal Gregor
PS: Bacha na manzelku aby si ten zaznam neprohledla, mohla by se leccos dovedet. :-)))