OT foto ceskoslovenskej telefonnej zasuvky/vidlice

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Středa Únor 3 22:53:38 CET 2010

Ano,ano, ty barvy "sloní kosti" měly růžici úplně stejné barvy. Modré
zas modré růžice, na to už jsem dočista zapoměl.
V každém případě tyhle růžice už byly "modernější" rozebíraly se prostým
zmáčkntím krajů - na výlisky - a povytažením.
Ty nejstarší co já pamatuju ( a někde určitě najdu) se otevíraly
vytočením víčka ( jako víčka u elektrorozvodných krabic)
uprostřed byl šroub a ve spodku růžice závit.
JaKub