OT foto ceskoslovenskej telefonnej zasuvky/vidlice

Milan B. milan@bastl.sk
Středa Únor 3 19:50:44 CET 2010

Ako som slubil, tu je par fotiek

http://www.bastl.sk/data/telefon/index.html

Ospravedlnujem za znizenu kvalitu - ale nemal som poruke mobil

Fotil som z ruky pod 60W stolnou lampou bez blesku, takze farebne
podanie je uzasne. Ten podklad je na vsetkych fotkach v skutocnosti rovnaky.

-m-