uz sme skoro celi zeleni :-)

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Středa Únor 3 17:08:02 CET 2010

> http://op-webtools.web.cern.ch/op-webtools/vistar/vistars.php?usr=LHC2
> peklo moze o 2 tyzdne znova zacat :-)

Zdravim,
  to je zvlastni, ty cervene ctverecky se tam stehuji, dal bych krk na to, ze
rano byly v sektoru 56 a ted jsou 45 :-).
  Pri teto prilezitosti, mohl bych se prosim zeptat, co znamena na obrazovce
LHC1 formulace "PO PHASE 1", pripadne 2 u ruznych sektoru ? Vsiml jsem si, ze
pres Vanoce byly vsechny v PHASE 1 a nyni se zvolna dostavaji do PHASE 2.
  Jinak jsem si vsiml, ze napr. LINAC2 a PSB jsou jiz v rutinnim chodu, v CPS
nastavuji svazek, i v SPS se uz neco deje... Panecku, uz se tesim, az se to
rozjede, to se zase bude na co koukat! Drzim palce, at vsechny kabely vedou
a izolatory nevedou :-)!
  Zdravi Pavel

Osobni P.S.: Cvakajici potvurky jsou stale jeste po suplikach, ale uz to snad
budu mit brzy zkompletovane :-).