DVD-RAM a napalovacka LG

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Středa Únor 3 16:18:47 CET 2010

To je asi u LG normální :-((. Nevyplatí se za každou cenu trvat na
nějaké jedné značce. Hodně značek jsou OEM nějakého velkého výrobce,
proto je dobré, pokud máte s nějakou potíže, zjistit rsp. koupit jinou s
jiným čipsetem. Na doporučení moc nedejte a spíš zkuste pohledat
množství -+ referencí na Vámi vybranou značku(model) a tady konkrétně na
obsluhu RAM médií. Mimochodem, Samsung se s RAM moc nekamarádí i když to
jsou spolehlivé stroje.
S pozdravem,
		Miloš Dašek