DVD-RAM a napalovacka LG

Richard Kaliciak hw.kaliciak@stonline.sk
Středa Únor 3 16:01:14 CET 2010

Dobry den,

prave sa hnevam na kvalitu spotrebnej elektroniky. Moja DVD napalovacka
od LG prestala citat DVD-RAM. Media su v poriadku, daju sa bez chyby
precitat v inej DVD-ROMke a aj na prenosnom pocitaci. Napalovacku mam
2,5 roka, bezne pouzivanie. (GSA-H50L)
Stve ma to preto, lebo toto je uz druha napalovacka od LG, ktora mi po
dvoch rokoch prestala citat a nahravat na DVD-RAM. Uz ma nebavi kazde
dva roky kupovat novu.
Mam to dat na vrub degradacii laseru alebo degradacii vyrobcu? Akeho
vyrobcu by ste odporucali vy ostatni? Samsung?

Richard Kaliciak