OT foto ceskoslovenskej telefonnej zasuvky/vidlice

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Únor 3 11:33:15 CET 2010

Aha, ano, dakujem.

Ten Madar tam mal pojmy CB a LB (ako Central/Local Battery). Niekde v spodnej tretine je ich standardna LB vidlica, lisi sa od "normalnej" tym, ze ma 5 kontaktov (zrejme tie 2 naviac su prave na tu baterku).

Nemate nejake fotky tych MB telefonov, pripadne aj tej ruzice, ak pri nich je?

Dakujem

wek