Castecne OT - Umela inteligence

Pavel Krafcik hw@pjk.cz
Středa Únor 3 10:15:47 CET 2010

naopak, tyto chyby jsou potvrzení slepého vývoje. Systém zůstal v
podivném stavu, protože přestaly působit vlivy na jeho vývoj, tzn.
drtivé většině živočichů s touto vlastností se podařilo úspěšně žít a
množit se.

Ledaže by se stvořitel přenesl v čase do současnosti a učil se
programovat u Microsoftu. Pak se vrátil a stvořil svět. Pak by se tyto
chyby daly pochopit.

Pavel Krafčík