OT foto ceskoslovenskej telefonnej zasuvky/vidlice

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Únor 3 09:26:30 CET 2010

No, ano, to uz bola ta verzia 2, moderna - ako pan kolega Troller pise, niekedy od 70-tych rokov.

Ak by sa dalo, zaujimali by ma obidve. Dakujem za ten odkaz na aukro, ale ak by sa nasli fotky aj vidlice, pripadne toho vsetkeho rozobrateho... ;-)

wek

PS. Aj madari prechadzali evolucne na RJ11, http://oldradio.tesla.hu/szetszedtem/399telefonkonnektor/1600/023kozbetet.jpg , http://oldradio.tesla.hu/szetszedtem/399telefonkonnektor/1600/023kozbetet.jpg , http://oldradio.tesla.hu/szetszedtem/399telefonkonnektor/1600/025ures.jpg je redukcia vidlice na RJ11 zasuvku, a http://oldradio.tesla.hu/szetszedtem/399telefonkonnektor/1600/026mm.jpg je priamo adaptovane povodne puzdro zasuvky na RJ11 (aby to zakrylo to obite miesto na stene, pripadne oficialnu podlozku pod zasuvku do zapustenej montaznej krabice, rozobratu v http://oldradio.tesla.hu/szetszedtem/396kormoskonnektor/mum14modra.htm (az od 11. obrazku, ten chlap je dost rozkecany ;-) je to take skarede preto, lebo to vraj vyrabali ucni v ucnaku v ramci praxe)) (asi ste uz uhadli ze ten clovek je povodnym povolanim telefonar)