"Ufoni" na ham bandu

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Úterý Únor 2 21:43:17 CET 2010

> Jo to je přesně ono, k tomu zx spectrum, jako bych  to slyšel.
> Nebo ty první počítačové hry alá atari.
> Jsou tam přesně takové sekvence co se tím vyráběly.
> Vojáci a takové pitominy, to ne.
> Petr

Zdravím,
  tak je to tam zase. Je to ovšem podstatně slabší a maskuje mi to nějaký Ital,
kterého tu mám S9+30, zatímco tohle je tak S5. Taky bych řekl, že to má jiný
rytmus vysílání, jakoby pomalejší. Možná je to ale tím, že toho slyším méně a
některé sekvence mi úplně unikají.
  Na tom webovém rádiu je to dnes ještě výrazně slabší než u mne doma, kdybych
nevěděl, že to tam má být, tak to tam neuslyším. To by svědčilo o tom, že to
jde z východu...
  Zdraví Pavel.