Mrkvovo CNC - ukázka

mrkvo@prokon.cz mrkvo@prokon.cz
Úterý Únor 2 20:57:19 CET 2010

No nebyt rad Petra Zahradnika (dekuji) tak to dnes neběží. Chtěl sem to
původně provozovat s mosfety a to bych to za rok neměl hotový. Takže vše
jede s A3977.

Jinak Radek Vicek sem kdysi davno v prosinci psal, že provozování
krokáče na cnc s 12V je "zoufalství".
Světe div se, všechny motory jedou na 12V a celé si to bere peak 2,3A,
klid 1,7A. To video s funkčním CNC dokazuje to "zoufalství" !! :-) :-)

Milan Petržilka
http://mrkvo.wz.cz