Castecne OT - Umela inteligence

Petr Toąovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Úterý Únor 2 20:48:22 CET 2010

Ano, neuronove site jsou vysoce zamerene na konkretni ukol. Vetsinou
klasifikace neznamych dat.
Mohl bys zkusit popsat nejak podrobneji co konkretne mas na mysli, jak
by se to resilo? Analogovy neuron s pameti a vnitrnim algoritmem danym
podle "DNA" je dost obecny popis. V takovem pripade by DNA znamenalo mit
cely dany algoritmus, takze inteligence by se nekonala.
Tohle me celkem zajima i kdyby to zustalo na teoreticke urovni.

Tosa