"Dalkovy" prijem DVB-T

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Úterý Únor 2 20:37:14 CET 2010

Tuhle antenu neznam, ale nezda se byt spatna. Zesilovac 25db je dost,
podle me nema cenu tam davat silnejsi nebo jeste predzesilovac. 3
rozbocovace delaji kazdy utlum tak 4dB.
Zkuste obejit rozbocovace a pripojit TV primo na vystup zesilovace.
Zalezi i na TV jak je citliva. Muzete jeste pootocit antenou. Tuhle jsem
doladoval signal z Ceskych Budejovic (nekdy vypadaval), kde uz vysila
vsechno a dokonce na stejnou antenu chytame zaroven i Javorici u
Jihlavy. Antena je sirokopasmova smerova a sidlime na zapadnim konci
okresu Znojmo.
Nebo pockejte na 30.9. kdy to zapnou i na Kojale.

Martin Hanek