"Dalkovy" prijem DVB-T

Petr Zapadlo zapik@email.cz
Úterý Únor 2 20:14:31 CET 2010

Zdravím

začal nám vysílat Kojál DVB-T multiplex 1, přidělal jsem na střechu otočil na Kojál. (Jsem z Přerova).
Zjistil jsem, že slyším i multiplex 2 na 40 kanále, který by měl vysílat buď z Brna (město, Hády) a z Mikulova.
Tento multiplex mám na hranici provozu, občas jede dobře, občas kostičkuje.

Anténa je:
Anténa širokopásmová AV-71 F ISKRA zisk je 10 -14dB

z antény je cca 5 metru koaxu do domovního zesilovace. Ten má psaný zisk 25dB, za ním následuje cca 50m koaxu a postupně 3 rozbočovače.

S anténí technikou nemám moc zkušeností, myslíte, že přidáním anténího předzesilovače bych se dostal nad bezpečnou hranici, kdy jede příjem bez kostiček?

Díky
Petr Zapadlo