OT: pocitacova hra pro MCU

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Úterý Únor 2 15:15:27 CET 2010

Prednesl jsem kolegovy co se tu helda a rikal ze neni potreba chodit
daleko, ze nasi studenti si s timhle hraji v jednom predmetu velice radi.
Had
http://www.urel.feec.vutbr.cz/MIA/2009/divin/index.html
Tetris
http://www.urel.feec.vutbr.cz/MIA/2009/bilko/index.html
Arkanoid
http://www.urel.feec.vutbr.cz/MIA/2009/ciganek/index.html

Alespon jsem se sam dozvedel neco noveho co tu delaji jako semestralky.
Komplet vypis je zde
http://www.urel.feec.vutbr.cz/MIA/

Tosa