OT: pocitacova hra pro MCU

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Únor 2 11:04:47 CET 2010


On ten tetris je tak trocha nevhodny nielen kvoli ovladaniu, ale prave kvoli tym celoplosnym animaciam - ked sa "zozerie" riadok zospodu vacsieho "stlpca", tak sa to cele musi posunut nadol. To robit po pixeloch dost dobre nejde.

Had znie priechodnejsie. Kedysi som ho pisal v polo-BASICu polo-asm na Spektraka... ;-)

wek

----- Original Message ---------------
>Bez specifikace, napadaly me veci jako tetris, had, nejaka deskova hra
>apod. resene na vyssi urovni, proto ten zdrojak v C, ktery bych mohl
>pripasovat k hotovemu programu. Abych to upresnil tak takove veci jako
>cteni klavesy, cteni hodnoty akcelerometru, graficka primitiva jsou
>samozrejme hotove, ta hra je jen drobny doplnek k vlastnimu programu.
>Konkretne procesor je AT91SAM7S128 - ale to myslim neni rozhodujici,
>pokud se tam "vejde" 1000 radek programu tak by to melo vykonem stacit
>tak jako tak. Asi dulezitejsi je, ze display je barevny OLED pripojeny
>pres SPI takze nejake celoplosne animace asi nepujdou :-)



More information about the Hw-list mailing list