KL pro MH113

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Únor 2 09:30:27 CET 2010

Tak pro varhany byl MH208, ale pro elektronické, ne pro foukací :)

----- Original Message -----
From: "Miroslav Šinko" <sinkomiro@gmail.com>

Varhany Delicia casom u rodicov najdem. Ci ich bude cas a vola
rozobrat je druha vec. Pamatam si, ako tam po zapnuti svieti tlejivka
pod takou hranatou plexisklovou krytkou a ako huci ventilator, ktory
zenie vzduch snad do pistal? Nikdy som to zvnutra nevidel, ale na
aero-hluk si pamatam a viem, ze "hrat" to zacalo, az ked ten
ventilator bezal naplno. Aha a vybavuju sa mi 4 kovove skrutkovacie
nohy s gumenymi patkami :-)

miro