OT: reaktivni sane

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Úterý Únor 2 08:39:41 CET 2010

Jo, to jsem jako dite studoval, mam ty svazany VTM nekde na pude - asi
uz zraje cas to oprasit ;-) Jen me trosku odrazovala spotreba tusim 20l
benzinu na 20 minut? - na LPG by to mohlo byt lepsi - za 5 let mi
expiruje 80l nadrz v aute tak by to mohlo mit i dojezd :-P Ale nevim, na
tom videu to ma na plyn, ne? Zas se to myslim ma zapalovat kompresi a to
u LPG s OC 100+ nevim...