Fwd: Zesilovac a atenuator v Baluove DDS

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Únor 2 08:25:05 CET 2010

Nemel jsem vcera moc casu, ale se zatezi 50ohmu co jsem mel jeste kdyz
jsem vysilal, co jsem vyhrabal ve sklepe, to od 0dB do -60dB je v
poradku a odpovida to i tabulce co jsem si k tomu vymyslel (kombinace
sepnuti rele), ze by to melo byt.
Zeslabeni v ramci 5dB se provadi SW a pak se pripinaji ruzne stupne
atenuatoru.
Zkousel jsem na 40kHz merit i rozsahy nad 0dB a tam to bud merim spatne
nebo je to totalne mimo. Jeste to ale poradne promerim jednou az bude
vic casu.

Co se tyka FW tak se mi zda, ze docela zakmitavaji tlacitka a enkoder.
Tedy nekdy tlacitko nesepne - musim ho mackat treba 2-3x a nebo naopak
mi tam naskacou treba 3 cisla najednou.

Jeste dotaz (asi spis na balua) - ten TTL vystup na DDS desce by mel byt
aktivni stale, nebo se to nekde musi zapnout? Nejak se tam nemuzu niceho
domerit.

Radek Vicek