"Ufoni" na ham bandu

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Úterý Únor 2 08:17:49 CET 2010

> Rušička? :o

Zdravím,
  ani na rušičku bych to neviděl. Jak můj záznam (URL publikováno výše)
demonstruje, někdo tam do toho mluví italsky a je to zcela srozumitelné (tedy
pokud umíte italsky :-) ). Jako rušička se to tedy nehodí, neboť to má jen
velmi chabou rušicí účinnost, což je dáno již diskutovanou nízkou spektrální
hustotou tohoto signálu.
  Pavel