Re: OT: reaktivni sane

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Úterý Únor 2 06:19:28 CET 2010

Na V1 byl pulsacni motor s ventily - byla to rovna trubice. U tech sani byl
bezventilovy motor, vypadal jako U s jednou nohou kratsi. Nedavno
(rok, dva tomu nazad) probehla zprava ze nekdo vytvoril rychlostni rekord
v jizde na nakupnim voziku. Mel v nem vestaveny taky takove U ze ktereho
slehaly plameny. Chtel jsem sem dat odkaz, ze to muze skutecne fungovat
ale nenasel jsem to.