Den otevrenych dveri FEKT VUT v Brne

BuFran BuFran@seznam.cz
Úterý Únor 2 00:13:41 CET 2010

Zdravim,

  Tak  zase ja si myslim, ze k nam eletrikarum se studentky moc nehodi ...
to je jako byste chteli davat tuningovej spojler z bavoraka na trabanta ...
kdyz  je  blbej  motor ... bude to porad vypadat blbe :-) A to ony moc
dobre vedi a proto se k nam nehrnou. Ale k nam se hodi  roboti,  tak
se  podte  podivat,  co u nas studenti muzou kutit (schvalne rikam muzou,
protoze musi primarne chtit, coz se moc nestava ...)  A  i  studentky
mame,  docela fesny, jako ten spojler z bavoraka, akorat maji doooost
dobrej firewall. (Bodejt kdyz je natrenovanej na tolika chlapech v okoli ...)

  U  mne plati totez, co psal pan Tosovsky akorat o labinach robotiky,
taky  muzu  dat  vyklad,  mene oficialni cestou. Najdete me ve foie ..
budu delat krovi nasim robotum a poutat lidi na automatizaci ...

S pozdravem,

  F. Burian