KL pro MH113

Martin Patka hwmp@semily.net
Úterý Únor 2 00:13:12 CET 2010

Zdravim,

jestli si to dobre pamatuju, tak tyhle obvody spolu s cidly MH1KK1 se
pouzivali v klavesnicich Consul v ere pocitacu SAPI-1.

Dlouhou dobu jsem si od tohodle systemu archivoval dokumentaci, ale
uz je asi v propadlisti dejin... Nalezl jsem jen veeeelice starou a
velice nekvalitni fotku, kde je ta klavesnice videt
(http://agaton.cz/sapi.jpg )

zatim nashle

--
-- -------------------------------------------------------------------
Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:     martin@mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work: 481 624301
51301, Semily 1                   phone VoIP  481 120969
http://www.mikroservis.cz
-- -------------------------------------------------------------------

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Saša Svobodová
Sent: Monday, February 01, 2010 6:04 PM
To: HW-news
Subject: KL pro MH113

Hezky vecer :-)

     mam pred sebou skatulku plnou zajimavych soucastek a mimo jine v ni
jsou i tri obvodu MH113. Jenze o nich nemuzu nic najit.Mam silny pocit, ze
to jsou citace vyrobene technologii I2 ale i tak bych rada mela nejake ty
informace.

     Prosim, nema k nim nekdo neco? Google mi jen nabizi moznost je koupit
na Aukru, u p Galuszky a pripadne jeste nejake vysledky maratonu...

					Saša K. Svobodová