"Ufoni" na ham bandu

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pondělí Únor 1 19:22:17 CET 2010

Zdravim,

Ano, zni, a tady v Praze to mam 9+20dB :-). Na tom web radiu je to taky dost
silne. V zivote jsem nic takoveho neslysel... Je tam jasne patrny rytmus a
zda se mi, jako by to byl dialog dvou fazove posunutych signalu. Na tom
waterfallu jsou hezky videt ty spektralni slozky, kresli to zajimave patterny.
Vskutku UNID :-).

Pavel