Den otevrenych dveri FEKT VUT v Brne

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Pondělí Únor 1 18:46:01 CET 2010

Viem, ze som odbocil... Ale aj mala odbocka patri k elektronike, ked to uz
Dano nepriamo nadhodil.

A.

----- Original Message -----
From: "Petr Toąovský" <PetrTosHW@PTmodel.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, February 01, 2010 6:34 PM
Subject: Re: Den otevrenych dveri FEKT VUT v Brne

Tak to asi radsi zustanu out nez tohle. Driv jsem si myslel, ze lidi uz
jsou na trosku lepsim levelu, ale uz chapu, ze nejsou. Je to porad
stejne jak v tom spotu co casto sel vloni na CT24 jako pripominka
predrevolucni doby. Mlada slecna tam vyjadrovala nazor ze kdyz ji muz
nabidne dobrou cigaretu a odveze ji peknym farem, tak je vse nastaveno k
lepsimu navazani vztahu. :-D  A presne v tu chvili by z toho auta letela
ven.  :-)
Ale to uz vazne odbocujeme.

Tosa