Den otevrenych dveri FEKT VUT v Brne

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Pondělí Únor 1 18:30:30 CET 2010

Tak cukrousu se tu najde mezi tema nekolika stovkama studentu urcite
dostatek, jen si vybrat. V tomhle je to lepsi jak ve vyberu slecen. Co
dela absolvent tohoto noveho oboru nerusim, na prednasce predchazejici
prohlidky se to urcite dozvis. :-)  Treba zalozi nejaky urad na preklad
veskere literatury a datasheetu do cestiny :-)  Ale tipoval bych si ze
je to podpora cizich jazyku obecne, lidi co tu poradne umi odbornou
anglictinu skutecne spravne pouzivat je malo a priznejme si, ze u
vetsiny z nas je to podobne. U nekterych "vedeckych" clanku se pak
clovek pobavi, napriklad i u mych. Pokud tim oborem neprojdou stovky
lidi rocne, tak by to mohlo byt prinosne. Ale jak rikam, jen tipuji, nic
blizsiho o tom nevim.

Petr