OT: raketove sane

Lubor Otta butan@geoinvest.cz
Pondělí Únor 1 16:24:57 CET 2010

No fukar nemá vrtuli, ale radiální ventilátor, a váží ai 6Kg. Děkuji za
informace k vystřízlivění, já si myslel že ta 1Hp mi uveze saně i s
děckem :-(
Holt  letecká doprava je trochu neefektivní.

Ještě navazující spíš fyzikální dotaz. Je nějaká metoda jak určit
rychlost vzduchu za tryskou fukaru, opticky stroboskopem? Nechci stavět
anemometr se žhavenou spirálou, protože bych ho stejně nenakalibroval.
Tak že bych na dlouhý čas vyfotil ten výfuk, blikal na něj stroboskopem,
a teď jak ten vzduch značkovat, kouř asi nepomůže, hodit tam nějaké
papírky odpad děrovačky?? Používají modeláři něco podobného?
Lubor