OT: raketove sane

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Únor 1 16:00:37 CET 2010

Budete muset jit na velky prumer (radove 250-300mm) a mensi stoupani.
Provedeni pro slow-flyer vypadaji nejak takto:

http://www.va-models.com/eshop1/index.php?main_page=product_info&products_id=82

ale pisu vam to jen jako predstavu jak takova vrtule s velkym statickym
tahem vypada

Na spalovak jsou jina provedeni a priznam se ze nevim kdo je zrovna dela.

Nicmene nevim jak je ten fukar velkej a tezkej, ale berte to tak, ze 1kW
mela moje zavodni 3.5ccm co vazi priblizne 10dkg.

Tak bych byl realista a necekal bych ze se to dokaze samo uvezt.

Radek Vicek