radice LCD displeju

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pondělí Únor 1 11:10:50 CET 2010

Poznam len T6963 (predpokladam ze to T6363 je len preklep), ale pozrel som si aj tie ostatne dva - tie dva sa dost na seba podobaju na prvy pohlad, hadam su aj rovnake, a dost odlisne od tej Toshiby.

Podla toho prveho pohladu nevedia miesat textovy a graficky rezim, co Toshiba vie, ale pochybujem ze to je v praxi prilis dolezite (ja to teda osobne nahodou pouzivam, ale vedel by som sa bez toho zaobist).

Nejake ine rozdiely prvym pohladom nenachadzam.

wek