OT Re: Fwd: Zesilovac a atenuator v Baluove DDS

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Únor 1 09:40:08 CET 2010

Nicmene jen perlicka - v ramci testovani jsem si promeril celou rodinu
jaky maji ouska. ;-)

Zapojil jsem tam sluchatka AKG240 a zkousel do kolika slysime. Ja i zena
koncime na 15kHz, obe nase deti/netopyri slysi 19.5kHz, coz me docela
prekvapilo (asi si na ne poridim UZ pistalku ;-).

Radek Vicek