Fwd: Zesilovac a atenuator v Baluove DDS

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Pondělí Únor 1 08:55:26 CET 2010

ako referenciu som zobral 221mV a potom len 20*log()...
Pozeral som si schemu toho atenuatora a popravde uz sa mi nepodarilo
dojst na to ako to malo fungovat :-)
DDS a rekonstrukcny filter je stale zatazeny konstrantnou impedanciou,
tym ze tam je +6dB buffer. Na vystupe bufferu by malo byt konstantne
napatie zodpovedajuce 0dBm, t.j. 223mV. To tam myslis mas.
Atenuator by mal fungovat s tym ze zdroj signalu ma nizku impedanciu,
naozaj si uz nepamatam ako to malo fungovat, ale zatial sa nikto
nestazoval tak to asi funguje :-)
b.