Proc zarovka dokaze vyhodit jistic

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Prosinec 31 10:58:04 CET 2010

No to je prave to co mi nehraje - pokud by oblouk horem mezi privody tak
to chapu, ale pokud se vlakno rozpoji a zacne vytahovat oblouk tak tam
to vlakno stale je - proud musi tect pres oba konce vlakna - neni mi
jasne co by zpusobilo, ze oblouk preleze na ty privody.

Ty privody v zarovce jsou dost daleko na to aby tam horel 2.5cm oblouk -
ale to je jen muj dojem. Chtelo by to nejake video natocene rychlobeznou
kamerou.

Radek Vicek