vstupny diel FM prijimaca

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 30 16:20:35 CET 2010

To je právě to hledání kompromisu mezi šumovým číslem a odolností. Dáte
předzesilovač a snížíte odolnost o zisk toho předzesilovače. Takže si
hrajete a hrajete až Vám nakonec vyjde vstup s takovým šumovým číslem
jaké potřebujete a přitom je ještě dostatečně odolný. Nebo taky ne :-).
Bohužel tyto dva zásadní parametry jdou proti sobě. Vše je to popsané v
té konstrukci na kterou jsem dal dole odkaz.

     Martin.