Re: Programovaníi v C a prikaz goto - kuktura programovani?

Rollfree rollfree na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 30 14:05:29 CET 2010

Tak nevim, jestli je nebezpecnejsi goto  nebo CO2.
Oba jsou pokladany za nejvetsiho nepritele lidstva
a nakonec asi i celeho vesmiru.

Nemel jsem cas cist cely ten zdrojak, tak jsem jen preletel
ocima zacatek. Zrovna tam se to goto dalo velmi snadno
nahradit nekonecnym cyklem, ale zase na druhe strane
to goto nijak zdrojak nezneprehlednovalo.

No a neodpustim si jednu poznamku: ten zdrojak jste
zrejme stahoval proto, abyste se z neho neco naucil.
Takze mi tak nejak globalne prijde na miste spis vdecnost,
nez kritika. Kdyz se Vam nelibi, tak ho ani nectete.

rollfree

*********************************

----- Původní zpráva -----
Od: "Draček Fráček" <dracek.fracek na gmail.com>
Komu: <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: 30. prosince 2010 12:01
Předmět: Programovaníi v C a prikaz goto - kuktura programovani?

Pri shaneni podkladu pro Modbus jsem narazil i na tento kus kodu
implementujici protokol modbus do nejake x52.
Proc o tom pisi, kod je soucasni nejake zaverecne prace studenta  na
VŠ tuším VUT Brno.
Autor na cca 500 radcich pouzil 16x prikaz goto, jelikoz sam jsme ho
pouzil tak 3x v zivote, prijde mi to ...
Rad bych znal vas nazor?

http://www.ulozto.cz/7168924/modbus-c

Dekuji

Martin