Re: OT - Tiskárna výběr

aze azehw na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 30 12:43:36 CET 2010

Sorry, chybka se vloudila.
Tiskárna hp color laserjet CP2025/A4
Cena: 4 682,30 Kč

s DPH (20%): 5 618,76 Kč

http://www.mptoner.cz/produkt/30630-hp-color-laserjet-cp2025-a4-20ppm/

Tiskárna HP color laserjet CP 2025 dn
Cena: 7 133,40 Kč

s DPH (20%): 8 560,08 Kč

http://www.mptoner.cz/produkt/22749-tiskarna-hp-color-laserjet-cp-2025-dn/

AZE

----- Original Message -----
From: "www www" <asrock70 na seznam.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, December 30, 2010 12:35 PM
Subject: Re: OT - Tiskárna výběr

Vzhledem k cenove hladine v ktere tazatel vybira jednoznacne ano :-).

Nejlevnejsi rada je aktualne u HP LaserJet Pro CP1025,
nasleduje rada HP LaserJet Pro CP1525 Color
teprve pak je rada HP Color LaserJet CP2020
Mam CP2025dn,kterou ma nyni HP na vebu za 16.790,- coz je rozhodne vice nez
chce dat tazatel tudiz jde o vyssi (drazsi) radu i z tohoto pohledu.

Jirka
P.S. Kdyz ted koukam k HP do sekce Domacnosti a domaci kancelare (boze jak
tohle cleneni nesnasim) tak tam je rada CP2020 dokonce radou nejvyssi :-)

Původní zpráva ze dne 30.12.2010 od www www:

> S tiskarnou neporadim, osobne preferuji HP, ale vzdy vyssi rady,
> aktualne mam doma CP2025 (cenove naprosto mimo vasi predstavu).

CP2025 je vyšší řada jo?

Petr Zahradník, počítačový expert

http://www.eset.com