Re: Programovaníi v C a prikaz goto - kuktura programovani?

j s jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 30 12:18:24 CET 2010

Povodne som mal napisany dlhsi prispevok, ale zmazal som ho, lebo: 1,
vobec nie je piatok; 2, vobec nesedime pri pive.

Moj nazor je taky, ze autor pouzil uplne normalnu vlastnost jayzka,
ktoru obsahuje tento kokretny jazyk. Pokial sa vam zda byt pouzitie
prikazu goto ako zle, tak je to opat vlastnost tohto gulaso-idneho
jazyka.

J.S.