RE:OT - Tiskárna výběr

www www asrock70 na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 30 11:39:16 CET 2010

S tiskarnou neporadim, osobne preferuji HP, ale vzdy vyssi rady, aktualne mam doma  CP2025 (cenove naprosto mimo vasi predstavu).
Nicmene k tonerum, snad vsichni vyrobci dnes na tonery osazuji nejake chipy, v kterych se po vytisteni stranky odmazne bit a toner tak dojde spise teoreticky nez prakticky. Toner do me tiskarny se pohybuje kolem 2500 a jsou tam 4ks, v realu to delam tak, ze na Ebay koupim za 10$ 80g toneru a novy chip, toner takto bez problemu renovujete x krat, popravde vetsinou kupuji i 1x samotny chip, protoze toner se nikdy nevyprazdni vice jak z 80%.
Cili vyberte neco k cemu lze na ebay koupit a dosypat  toner.

Jirka

>Dobrý den,
rozhoupal jsem se k tomu, že bych ještě letos koupil tiskárnu. Moje oblíbená
HPLJ5L odešla do věčných lovišť:-(
Chtěl bych barevnou laserovku/multifunkci (na takové to domácí tištění :-)
Předpokládám tak max. 200 stran za měsíc.
Prostě něco občas vytisknout s tím, že v kanclu mám KYOCERU 1350 (laser ČB
A3 duplex) a HP InkJet barevný
plotter (DesingJet500 - do A0...)
Ale čím dál koukám po parametrech, jímá mne pocit, že bych měl jít radši do
tiskárny sice +/- o 2 tis. dražší, která
je ale na >20tis ppm a toner stojí cca 1000 - 1200 než do tiskárny na 750
stránek s cenou toneru 2-2,5 tis...

A teď mám několik kandidátů od např.
Xerox Phaser 6121MFP (1500 stránek za měsíc, toner 2500,-)

až po max, co jsem ochoten dát
Samsung CLX-3185 (20tis stránek, toner 1000,-)

Tak co? HP, Samsung, Xerox .... ? Třeba ten Samsung má za stejnou cenu lepší
parametry, než ti okolo,
ale zase mám ne zrovna dobré zkušenosti se Samsung plasmou ...

Jde mi o to, jestli s těmito typy nemáte někdo zkušenosti, abych nekoupil
tikskárnu, o které se v zasvěcených kruzích
ví, že je to verk...

P. Brandejs