Rigol 1052E - prevodniky

Petr Tosovsky PetrTos na altopro.cz
Čtvrtek Prosinec 30 10:59:11 CET 2010

Ja vim, cetl jsem vsechny prispevky. Nicmene myslim si, ze podle
nastaveneho napetoveho rozsahu tu budou existovat jeste nejake vnitrni
korekce frekvencni charakteristiky. U levneho HW se nepodari ji udelat
hladkou, takze bych cekal, ze to nechaji jak jim to vyjde a dozenou to
zpracovanim signalu, ekvalizaci. U profi osciloskopu s velkou sirkou
pasma se to dela, ne u vsech je moznost to vypnout.
Ale je to jen domnenka.
Co je fakt, je to ze osciloskop sam dela autokalibraci, pri ktere se
kompenzuje offset. Co obsahuje dal tato autokalibrace je otazkou...

Petr Tosovsky