Rigol 1052E - prevodniky

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Středa Prosinec 29 10:29:11 CET 2010

ak si dobre pamatam ako to funguje ten pomocny software si zobere
hodnoty nastaveni a tie potom flashne do DDS generatora. Su tam
predpocitane tabulky aby procesor nemusel robit zlozite operacie, ktore
su nakoniec aj tak zbytocne lebo ich staci vypocitat len raz. Takze
treba pohladat v menu toho ovladacieho programu na pc.
b.