lepiaca pistol

Jozef Racek Jozef_Racek na tempest.sk
Středa Prosinec 29 07:54:40 CET 2010

Nema niekto lepiacu pistol
Parkside
PHP 500 A1

Podla "znacky" odhadujem na povod na LIDL.

Potreboval by som zistit hodnoty 2 odporov ( R1 a R4 )...

Z rucky sa zadymilo... R1 ma odtaveny/odpareny/zmiznuty privod a je
napoly odpareny
a R4 je odpareny celkom. Cast plosaku je naparena na plaste rucky ;-)
Odpory "nemaju ani podkladovu farbu", zosali iba keramicke telsieska so
zbytkami "niecoho" zuholnateneho a pokusmi o ciapocky.

Predpokladam, ze sa vyvod R1 dotykal R4 a lak odporu to nevydrzal ( nie
je robeny ako izolacia ) a dalej to malo kratky proces...

Idem si skreslit chemu a skusim odhadnut hodnoty, ale keby boli exaktne,
potesilo by ma to.

Dodo