Rigol 1052E - prevodniky

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Úterý Prosinec 28 22:20:35 CET 2010

co sa tyka chyby frekvencie ziadna kalibracia tam nie je. DDSka nie je
nic ine ako "racionalna delicka" a vystupna frekvencia sa priamo
odvodzuje od hodinovej frekvencie. Ak je vystupna frekvencia uhnuta
znamena to ze je nespravna referencia alebo nespravne meranie.
Uz si nepamatam, nastavuje sa niekde v tom riadiacom panele hodnota
referencnej frekvencie? Ak hej tak ju treba opravit alebo dotiahnut
oscilator.
b.