Rigol 1052E - prevodniky

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Úterý Prosinec 28 21:38:52 CET 2010

tak jsem neco pomeril: http://www.cncnet.info/galery/Rigol/RIGOL.zip

jen jsem si omylem smazal soubory 2MHz :-(

nicmene problem je (pro mne ne) ze u rigolu se neda natvrdo nastavit
samplovaci frekvence - takze u 50kHz jede jen 100Ms u 1MHz 500Ms a pak
uz jede 1Gs.

nahraval jsem zkracene verze souboru - mela by to byt jedna pulvlna -
vsechny ficury povypinane - rozliseni na vsech je 100mV tedy +-400mV rozsah.

jinak takhle to vypada kdyz se nechce vstavat do PC :-D :

http://www.cncnet.info/galery/Rigol/DDS_rigol_PC.png

P.S.: dotaz na balua - da se nejak dostavit frekvence DDSky? je mozna
nejaka SW kalibrace? je to na obrazku videt, ze mi to promeruje cca 5kHz
na 1MHz - je to tedy detail...

--
S pozdravem
Radek Vicek