oRe: Rezani a ohybani akrylatu - dodavatel

oklovap na gmail.com oklovap na gmail.com
Úterý Prosinec 28 20:45:18 CET 2010

  Ak by to ohybanie nebolo do nejakych komplikovanych tvarov, tak si to
naohybate odporovym drotom aj sam (vrchny panel). Viem si predstavit,
ako by teoreticky islo vyrobit aj spodok, ale neviem si predstavit, akym
sposobom zalestit spoj po spojeni tych dvoch dielov. Mozno by islo
ofrezovat roh spojov a potom "zalestit" teplovzduskou, ale nemam to
vyskusane.
Mame u nas dvojvrstve plasty hrubky 3mm, takze snad by to vyhovovalo.
Tvary a popisky nie su ziadny problem - fikli by sme ich laserom, diery
ci vetracie otvory jakbysmet.
akurat bude problem s tou lesklou ciernou, ale mozno by sa naslo aj to.
Inak je celkom siroka paleta povrchov a farieb. Dokonca aj metalicke
povrchy su celkom vydarene.
Plasty su tieto
http://www.inoplas.com/products/lasershop/laserables_front.asp
a tieto http://www.inoplas.com/products/lasershop/heavymetal.asp