Vrtulnik k Jezisku

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Prosinec 28 10:22:53 CET 2010

Chtěl jsem dosáhnout většího výkonu, aby unesl tu klíčenkovou kamerku, tak
jsem ho namazal jemným silikonovým olejem (všude kde se něco mohlo třít). Ze
začátku měl o poznání tišší zvuk a možná byl i svižnější, ale po několika
nabitích se odmítl vznést, jen se točil na místě (to točení už nešlo dál
korigovat) a měl jiný zvuk, ten zadní motor byl po tom znatelně vlažný. Zní
to podobně, jako když se rozrezonuje kolečko autíčka na suché hřídeli.
Opětovné namazání pomůže ani ne na jedno nabití.

Tak nevím, zabil jsem ho tím namazáním, nebo zdechl sám?

----- Původní zpráva -----
Od: "iko" <iko_iko na centrum.sk>

Presne ten mam, uz s nim ako tak viem lietat. Ako tak ujde, ziadny iny
som nemal tak neviem porovnavat. Rozhodne to nie je pre male deti.
Nevyhoda na nom je, ze pri zmene otacok rotora sa mi rozladi aj
skalibrovana rotacia (je tam na to zvlast tocka na ovladaci). Pouzivam v
tom lidlove nabijace NiMHy. V baleni je aj jeden par listov velkej
vrtule a jedna zadna vrtulka.

iko