RE:Rigol 1052E - prevodniky

www www asrock70 na seznam.cz
Pondělí Prosinec 27 15:13:30 CET 2010

Nevidim problem, pokud neni vystupni filtr DDS osizen generuje pri nizsich f pomerne dobry sinus.
V nejhorsim muze balu u sveho kusu DDS provest mereni na nejakem drahem 16bit DPO a mate super referenci.
Staci se dohodnout na frekvenci.

Osobne me vysledky docela zajimaji, sice stale pokukuji po Teku DPO z 4000 rady, ale nejak se nemohu dostat do Emiratu a 9000$ za nej nedam ani nahodou o cenach v CZ ani nemluve, na doma vyhozeny prachy. Tak si rikam, kdyby Rigol udelal neco noveho s vetsim LCD a vetsi pameti....

Jirka

>Ja ho mam, ale nevim kde vzit ten cistej sinus. Ta tvoje DDS by na to
byla pouzitelna?

Radek Vicek