Rigol 1052E - prevodniky

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Prosinec 27 00:00:51 CET 2010

Milion? To myslis, ze si kazda dvesta(*) cinska domacnost zakupi osciloskop? To sa mi nezda.

Na druhej strane, tie obvody sa celkom iste nerobia tromi roznymi procesmi z troch roznych masiek, ale sa jedna o klasicky vyber pri testovani. No a AD, ak ma vysoku vytaznost tych 100MHz ale dopyt je vysoky na 40MHz, tak ich bez vahania preznaci, pretoze je lepsi holub v hrsti. Takze ak si Rigol overil, ze to takto funguje, tak ak AD dostane objednavku na 6 milionov 40MHz obvodov, Rigol moze dostat s pomerne dobrou pravdepodobnostou aspon 5 miliony 100MHz obvodov, ktore na milion osciloskopov potrebuje... ;-)

wek

(*) Ona politika jedna rodina - jedna dieta je fajn, ale nefunguje to tam uplne dokonale, to by ich nepribudalo neustale.